Copyright© Khurumi.blogg.se

braceface

japp, mitt nya smeknamn. enlig fredrik.
iaf åkte till tandregeleringen i Täby centrum idag. jag kom dit förs tog dom rönken ? heter det så ? haha. iaf det va en as cool maskin som snurrade runt min skalle i 10 sekunder x) sen gick jag in i hennes rum där kollade hon på mina tänder och frågade mig varför jag tyckte att jag behövde tandställning. när jag låg där och hon kollade så märkte jag att det va en tv i taket så att när jag sen får tandställning så kan jag ligga och kolla på tv, hihihi. iaf sen sa hon att jag kmr få tandställning, och det kmr vara räls både uppe och nere och jag kmr ha den i ungefär 2 år. :P men innan jag får den så måste jag dra ut tänder ! nooo. jag vill inte göra det :( så därför kmr det ta ett tag innan jag får tandställningen bara för att det ska hinna läka ordentligt. så jag ska gå och få tandställingen kl. 8:00 den 1 mars. det kmr ta ungeför 1 timme sa dom.
idag så hade jag franska prov, det va balle svårt ! uschpusch. men nu e det över iallafall ;)
ridningen igår va as kul xD vi hoppade barbacka ;D jag hade Bamsee (: han va väldigt pigg och glad ^^ inför sista hinder så ökade jag lite för jag ville tagga till lite eftersom det va sista hinder x) och då så tänkte han ta ett lång hopp men sen ångrade han sig och tog ett lite språng till och tänkte stanna men hoppade ändå, så fick as ont, haha ja ni kan ju gissa x) men han va så duuuuukitg ! :} ♥
nu ska jag äta min nötkräääääääm ^^


Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: