Copyright© Khurumi.blogg.se

Låt oss måla den röd, Låt oss måla den blå, vi är bättre än grå !

hmm, tjeeeena tjeena, det va ett tag sen, ouuuuupsi x)
men iaf igår va det ridning och jag hade Lili. Men den här gången ´satte jag upp på henne och va positiv. Jag tänkte att de skulle gå bra ! Och det gjorde det ! Det va en av mina bästa gånger på henne ! Sjuuuukt nöjd !
Snacka om att jag taggar inför helgen !
Fredag- Studiedag ! Vara med Amanda, vi ska baka cupcakes, och köpa godis på ica ^^ Sen på kvällen har fredrik spelning på Runan och pappa ville att jag skulle följa med så jag får väl göra det ^^
Lördag- PONNYCUP !!! :D taggad till 10000000000 ! Det är borta match mot Färingsö, they are going doooooown ! Sen så ska jag sova hos Carro ( Hennes pappa ) De har ju flyttat så jag får se deras gigantiska nya hus ;D Vi ska kolla på film och bara ha det myspys^^
Söndag- PONNYCUP ! :D fast då ska inte jag tävla :( Då är det hemma plan mot Färingsö tror jag. Men jag ska dit och heja och då ska Carro rida ;D
yees min helg är pretty nääääääz !
Idag va dagen hemsk. Jag drog ut en tand. Jag trodde jag bara skulle dra ut 2 tänder men igår fick jag reda på att jag ska dra ut 4 ! Usch det va hemskt. Det jag va mest rädd för va bedövningen. Men den va inte så farlig. vara ett litet stick. Och sen blev det roligt i munnen kännnnde nadaaa x) Sen började de sätta igång. Tanden den ville inte lossna och sen nära det gjorde det så knakade det till ordentligt, det ska inte göra det så mkt för nu hörde eva ( min tandläkare )  också det man brukar ju bara höra själv i sitt huvud. och då så satt 1 mm kvar och då försökte de få bort den men det gick inte så dom tog kort och sen visade det sig att de inte behöver ta bort den, så efter mådde jag illa och va skakig eftersom jag hade legat ner så länge "/ Det va hemskt. det tog nästan 1 timme, för en tand ! Och jag har 3 kvar.. Min bedövning är nästan helt borta nu. Nu ska jag bara göra science läxan sen blire glass med pappa (:
btw. imorron ska vi dissikera KO ÖGA ! MYYYYS !

Ponnycupen i Gustavsberg


Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: