Copyright© Khurumi.blogg.se

sjukling

hejjjjjjj¨
yes, still sick. jag mådde helt okej igår och jag skulle gå till skolan idag, men sov inte så jätte bra i natt och när jag vaknade ville inte min mage jobba med mig. så det blev stanna hemma idag.. hade hoppats på att gå till skolan, för nu känns det som att jag missar så otroligt mkt ! usch, man jag kan inte hjälpa att jag e sjuk...
aja, jag sitter och gör min SO fördjupning som ska in på fredag. jag har gjort klart hela G-delen så behöver nu bara jobba med VG-MVG. om jag inte hinner klart med det så har jag iaf gjort G- delen... hata SO, hatar skolan, sepc min skola. dom har andrat vårat schema. nu slutar halva klassen 12:50 på torsdagar och halv 13:20 och jag slutar 13:20. för nu när jag äntligen har hemkunskap så har den bytt dag, nu lärare och sluta senare. hatahtahatatataaaaaa. damp. nu sitter jag och dricker/äter ? varma koppen och kollar på Top Model, asso jag fattar inte grejen med att alla ska bråka ? -.^ aja nu ska jag kolla på det och jobba i pausen, hoppas jag blir frisk tills imorron, jag saknar min duuuudes ! men hanna har sluta :'(

the duuuuuudes !

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: