Copyright© Khurumi.blogg.se

lite kort

hello,
idag va science provet, det gick ovanligt bra ! va väldigt stressad innan eftersom det känndes att jag inte kunde ngt, men gjorde jag ju ! jag måste tro mer på mig själv..
iaf nu ska jag äta ugnspancake ^^ och kolla på top model på megavideo eftersom jag missade det igår för då red jag :D det gick inte så bra. jag Hade Lili, igen.. ibörjan gick det så jävla dåligt och jag ville bara ge upp men sen mot slutet lossnade hon och började gå på tygeln, då blev till och med malin glad/förvånda att the old lady också kan. myskläderna är på, efter maten blire göra klart läxorna, så att jag kan vara med carro på torsdag ;D imorron ska jag jobba i stallet det är gal1 halt ! men men hästar makes me happy ^^ nää jag skriver kanske lite senare igen ^^

skottland ! längtar sjukt mkt tills vi ska dit igen :D

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: