Copyright© Khurumi.blogg.se

"mina smaklökar dansar salsa "

haha x) bästa rubriken ever asså ;) det blev så för att jag och Carro sitter käkar marianne och då sa jag : mhmm. och Carro va: va ? x) då kom jag med bästa svaret: mina smaklökar dansar salsa ! xD
haah snacka om skrattattack !
just nu så spelar vi wii. (:

igår på ridningen så gick det grymt bra :D vi skulle ha hoppning men Malin va sjuk så det blev lite markarbete med lotta ist. när vi kom till stallet trodde jag att jag skulle få marre för jag skulle ha henne förra gången, men jag fick PG :D jag hade inte ridit henne på typ 2 år, så det va grymt kul :D

skolan va tråkig som vanligt, hade science provet idag hon tog med frågor som man inte ens kunde plugga till. bullshit! sen hade hon ngn människo kroppen grejs som man skulle göra själv tyst men alla prata och hjälpte varandra ändå mohaha x)  

imorron blir det första dan på jobbet, heh nej men imorron e jag stallvärdinna, mucho kulo (:

 carro och bamyl (:

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: