Copyright© Khurumi.blogg.se

nu blir det satsning höhö :D

yesbox! nu ska jag och lisa in a box satsa lite här. Kommer bli den roligaste och knasigaste bloggen EVER(!!) men that's how we roll! ;) kanske kan skriva lite om mig själv so you know lite granna i alla fall :)
  • Jag heter Sarah Rebecca Pengel och är 15 år gammal. Jag går i Bällstabergsskolan i Vallnentuna, Stockholm.
  • Jag och Lisa träffades genom curlingen som dessutom är sjukt jäkla kul! :D
  • Jag är en av dom konstigaste människorna som finns. Vet inte varför min mamma och pappa ens tänkte att de skulle behålla mig ibland ;)
  • Jag HATAR (!!!!) hårstrån, inte som sitter på huvudet asså men när dom har ramlat av och ligger typ på tröjan. Usch fy blä, får rysningar. Får västa tvångstanken att ta bort den, även om det är en random person.
  • Är fastklistrad till min iPod ungefär dygnet runt, måste lyssna på musik!
  • Älskar smycken. Speciellt dom med änglavingar, nyklar eller rosetter på.
Sen vet jag inte mer haha. Får väll kommentera om ni vill veta något mer :D

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: