Copyright© Khurumi.blogg.se

Baby you're a firwork

då va ridlägret slut, det e sorgligt. vi hade så kul och alla dagarna va helt underbara ! Läs mer om alla dagar på http://ponnyboken.blogg.se
Imorron är det sista december, sista dagen för 2010, längtar tills 2011, jag behöver en ny start, och en ny snart är alltid bra och då kan man ta nya tag och lägga allt dåligt bakom sig och bara kolla framåt, det här är mina nyårs löften hittills:
Sattsa mer i skolan, och få bra betyg.
• Göra framsteg i ridningen.
kommer kanske på fler sen, men det är dom nu.
det nya året invigs hemm hos Carro där jag kommer sova, åker dit imorron, det blir nog mysigt (:
just nu kollar jag på Victoria's secret fashion show, det e så coolt ! Vissa kläder vill man bara dra ut genom tv:n x) Jag måste nog säga att min favorit där är Adriana Lima och Canel (: I år så sjunger Katy Perry och Akon ;)

Adriana Lima

Adriana Lima


Chanel


Chanel


Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: