Copyright© Khurumi.blogg.se

tro det eller ej, men jag sitter och skriver från min egna dator ! ;D det känns som att den e ny eftersom allt e borta :( jag måste fortf. ha sladd för att batteriet är inte helt klart en men min papi är så duktig och försöker fixa det (:
helgen har gott väldigt bra ! våran första match på fredan vann vi (: på lördan så förlorade vi 2 och spela en lika, då va det lite tråkigt "/ men idag då vann vi båda ;D alla spela jätte bra ! go teaaaaaaam Pengel !
antingen på tisdag eller onsdag så skriver jag om spökkvällen på veda, eller iaf om hur det va att vara spöke och skrämma alla barn ;D jag och Carro hade as kul ! hehe
min kropp e helt död.. men imorron är det ridning så det e bara för mig att tagga om ! det e ju hoppning barbacka ;D  på tisdag har jag grammatikprov i franska ! -.- aja hoppas det går bra !
på tisdag ska jag till tandläkaren i täby centrum.. aa snart kmr tandställningen x) 
nää nu ska jag gå ;)
PEACE !

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: