Copyright© Khurumi.blogg.se

jag kan

tjabbaaa, här sitter jag och käkar en mozarella pizza från ica, SKIT GOD ! :D
idag va det choice i skolan, jag trodde att det skulle bli as kul med filmklubb för det e bar att titta på film och jag va ju med kompisar men nej nej, det började med att ljudet inte funkade så en timme senare kunde vi kolla, fast då hade vi bytt film så vi såg en en italiensk film :S den SÖG ! usch sämst dag.
jag sitter också och försöker övertala mig själv att göra klart SO:n som måste vara klar imorron men jag vill verkligen inte "/
btw, igår kom den nya valpen !!! den e sååååå söt ! även fast det e jobbigt eftersom att den har mkt att leva upp till, sen alice försvann. jobbigt att prata om.. :'(
men iaf så på lördag får vi åka och träffa henne ! :D hon heter Fanny och tydligen så när hon kom hem till dom så sprang hon in i spegeln för hon trodde det va hennes syster och sen så stod hon och speglade sig i en timme x) åh dom e ju underbara !
nää nu ska jag plugga och lyssna på musik just nu så spelas Olle Hedberg (från idol) med låten The scientist. asså jag fattar inte hur man kan ha sån cool röst ! :D
ett smak prov ^^

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: