Copyright© Khurumi.blogg.se

nervööös

GAAAAAAAAAAAH, imorron är det ridskolecupen först sen blire ponnycupen, så sjuuuukt nervös jag e ! haha innan jag går på hästen i ponnycupen ¨så mkr jag pinka på mig, haha seriöst, jag vet ju inte hur hästen e osv. xD
idag va vi iaf och hälsade på Fanny, SERIÖST JAG DOOOOOOG, SÅ JÄVLA SÖT !hon e bara 8 veckor ^^ haah mamma fick tvinga mig där ifrån. åhh, jag älskar henne redan, man fick massa pussar ! ♥

 just nu så sitter jag och kollar på så mycket bättre med mamma, ska snart gå och hämta lite chips x)
idag ska jag lägga mig tidigt, måste va pigg imorron fast det kmr jag va för att jag kmr vara så jävla nervös. haha snacka om att det INTE kmr komma ngn frukost ner i min mage x)
skriver mer imorron. NU SKA VI FAN VINNA :D

gammal random bild på mig och sandra x) ♥


Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: