Copyright© Khurumi.blogg.se

Jessica 17 år! :D

Idag fyller min fina syster 17 år så vi kom nyss hem från stan där vi har varit och firat henne! Det blev grekiskt, sjuuuukt jäklans gott!! :D Idag var det gaanska pinsamt asså, blev fotograferad för reklam för min skola så jag kommer synas på typ broschyrer tror jag och annat pinigt, haha. Jag och massa småbarn blev fotograferade i cafeterian och typ halva skolan stog och stirrade och ja ba tjaa! nejmen, i did not like it. Annars har man haft lite curlingträning och det gick väll helt okej, vi är på god väg! Nu ska jag plugga lite spanska glosor och engelska glosor. Känner at jag kommer vara pigg imorron..not. Cya Later Aligator! =)
Min jättesnygga syrra! :) <3
simone

ursöt bild :D

2010-09-30 @ 12:46:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: