Copyright© Khurumi.blogg.se

godnatt !


kärlek till min säng och mina sköna kuddar!
jag hör hur min säng skriker på mig: Lisaaaa, Lisaaaaaa !
så jag antar att jag kanske ska gå och lägga mig innan den lackar ut totalt ?
but I don't mind ! sängen är ju typ nästan den bästa platsen ever ? oh yees.
imorron ska jag. eller oooups my bad ! klockan är ju äver tolv så dagens planer:
träffa carro
plugga science och fixa min SO förjupning
fixa mina naglar
och packa det som ska till papi
yeees you heard meeee, i'm going to papa ! det ska bli trevligt, saknar pappa (:
fast ska dit på måndag ;)
aja kanske ska gå nu, det tar ett tag för mig att bli klar, måste ju tvätta ansiktet med en spec. grej, sen smörja in det med en spec. kräm ( det gör så att jag inte får finnar. skippar man det ? ja, tack ! ) anywaay sen ska man ju borsta tänderna sen byta om till mysiga sova kläder ^^ btw. på tisdag ska jag till tandläkaren och dra ut en tand, yees my resa has börjat ! först två tider i januari att dra ut tänder sen 1 mars, tandställning here I come for 2 years !


Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: