Copyright© Khurumi.blogg.se

home sweeet home

då var men hemma från JSM i Karlstad. Det va inte den bästa tuneringen vi har spelat, men vi hade kul ändå, som alltid ! : D
en match sändes på curlingkanalen, LIVE, såg ni ? x) jag och jessica hade mikrofoner, haha jag fick in ngra kommentarer ibland, haah herregud dom måste ju tro att jag e knäpp x) men då vann vi med 17-0 : D sen behöver ni inte veta så mkt mer tkr jag ;)
jag är sjuuuukt ridsugen ! missade ju första ridlektionen i måndags "/ så jag längtar tills på måndag : D
nu sitter jag och mamma och käkar popcorn,tittar på curlingkanalen och kollar på let's dance.
innan så va vi också hemma hos Evy och firade henne ( sarah och jessicas mormor ) hon fyller 70 och det va öppet hus så det va trevligt (: har inte så mkt mer att berätta x)
hejdååå

Kommentera

Namn:
♪♬

E-Postadress (Publiceras inte):

Din blogg/site:

Kommentar: